Akkor lenne egy kérdésem, ugyanis ezen már skamival túljutottunk, a játék az /usr/games/SDLPoP/prince filére kattintva hibátlanul, hanggal együtt elindul, a probléma az, hogy bár a menübe beírja magát, onnan nem lehet elindítani, vagyis csak az első kép indul meg, utána semmi más, csak egy fekete ablak benne némi fehér ponttal, ami azt mutatja, hogy a program fut ugyan, de valami még nem töltődik be hozzá, vagyis ahogy skami említette, olyan az érzés, mintha a data könyvtárban lévő filéket nem éri el, vagyis inkább úgy mondanám, nem tudja betölteni mindet, mert végül is a program elindul, megjelenik az első ablak, benne a hibátlan szöveges megjelenítés, és amikor el kéne indulnia hanggal együtt a kezdő képsoroknak a történet ismertetéséhez, ott valamiért a menüből indítva csak egy fekete ablak van, benne egypár fehér ponttal, ami azt mutatja, hogy a program ugyan futhat a háttérben, csak a megjelenítéssel vannak gondok, de mondom, ez csak akkor van így, ha a puppy főmenüjéből indítom el a játékot, ha az első sorban említett módon, közvetlenül a /usr/gamesSDLPoP/prince könyvtárból indítom el a price filét, teljesen hiba nélkül működik a program.
Terminálból indítva viszont eleve egy igen hosszú hibaüzit ad meg, ez a két hiba képernyő van, a lényeg ezen jól látható.
Én tahr puppy alatt próbáltam ki, -
precise-hez jó pár dolog kellett, és akkor sem indult el azon nálam- a tahr-hoz a játék elindításhoz viszont még kellett az image és a mixer mellé
a libsdl2 basic filéje is, a képen látható is a külön könyvtár ablak képben, és az /usr/games/SDLPoP/prince filére kattintva a játék hibátlanul elindul, működik, hanggal együtt.
Viszont a puppy főmenüjéből indítva, idézem magamat:
...a probléma az, hogy bár a menübe beírja magát, onnan nem lehet elindítani, vagyis csak az első kép indul meg, utána semmi más, csak egy fekete ablak benne némi fehér ponttal, ami azt mutatja, hogy a program fut ugyan, de valami még nem töltődik be hozzá, vagyis ahogy skami említette, olyan az érzés, mintha a data könyvtárban lévő filéket nem éri el, ...
És itt egy idő után a programablak magától bezáródik, kilép.
Ha az utolsó képen is látható felirat szerint bármilyen gombot benyomok, space, enter, ekkor itt az ablakban egy rövid piros felvillanás van, majd a szövegkiírás elkezd villódzani, és ezután nemsokára bezárul a játékablak.
Viszont a játék az említett /usr/games/SDLPoP/prince filére kattintva hibátlanul működik hanggal együtt a tahr puppyn, de csak úgy.
Csipesz, amit te feltettél a precise-re az a mesa kiegészítés, meg a liegl1 és azok függőségei, ha jól látom.
Ebből nálam a tahrpup-on ezek voltak már meg, -6 darab file mesa kiegészítés a trusty-hoz- egy régebben telepíteni ívánt alkalmazás okán.
És talán ezért indulhatott el nálam a tahrpup-on csak a három, fentebb látható libsdl2 fájl telepítése után minden más függőség telepítése nélkül a játék, de csak szigorúan a játék könyvtárából indítva, lásd a fentebb leírtakat.
Még egy érdekesség, ha a játékot elindítom, megy a történet bemutató rész a zenével, -félelmetes mennyire jól eltalált zene egyébiránt- majd a bemutató arra a részre ér, a hol a herceg ugrándozik, nos ott a lépések, ugrálások tiszta hangja mellé vegyül valami erős sistergés is, ez nem tudom, hogy gyárilag van benne, vagy netán egy hiba okán, rég játszottam már az eredeti programmal, ott úgy rémlik nekem, ilyen sistergős hang nem volt, de lehet, én emlékszem csak rosszul.