Ha netán
kevés lenne a pénzed:
1., Mentsd ki
a játékot, majd lépj ki, és
a Save könyvtárban keresd meg az aktuális
kimentésed (spidysav.# -> # = a kimentés
száma), és töltsd be egy hex editorba.
2., Ezután
a hex editorral ugorj a 00388B bytera, nos innen
kezdődik a pénz. A 00388B-00388C-00388D-00388E
byteokat írd át FF-re. Soha
többé nem lesz pénz gondod.
Fejlesztés,
gyártás, nyersanyag:
1., Mentsd ki a játékot, majd lépj
ki, és a Save könyvtárban keresd
meg az aktuális kimentésed (spidysav.#
-> #=a kimentés száma), és töltsd
be egy hex editorba.
2., Ezután a hex editorral ugorj úgy a
fájl közepére. Ott lesznek felsorolva
egymás alatt a különböző
gyártható egységek stb.
3., Példának okáért a Satellite
Carriert szeretnénk kicsit megbuherálni.
Először nézzük meg a hex editorban,
hogy is nézz ki a dolog, elsőként
a Sat.Carrier neve jön hexben majd az értékek,
tehát:
Sat.Carrier 00 00 00 00 00 00 00 0E 01 10 27 FA 05
00 00 00 00 00 00 FA 00 00 00 01 00 37 00 69 00 1B 00
12 00 00 00 00 00 01 02 02 00 00
Ezután a Miner Station név jön
hexben. Ezek után egy kis megfigyelés
után a következő információkra
jöhetünk rá:
a., a Sat.Carrier név után a 6. byte
tartalmazza azt, hogy az egység nincs tervben
se, tervben van, vagy ki van fejlesztve.
00 -> nincs terv se
01 -> terv van, de nincs kifejlesztve
05 -> ki van fejlesztve
b., ha gyártunk, akkor megfigyelhetjük,
hol van ez az értékek között:
a 15-16. byteban a játék az éppen
gyártott mennyiséget tárolja, míg
a 17-18. byteban a játék a raktáron
lévő mennyiséget tárolja.
Pl. 0A FF az 2815-öt jelent, ha ezt beírjuk
2815 egységünk lesz.
c., a gyártáshoz szükséges
nyersanyag mennyiségét is megváltoztathatjuk
ezeket a 25-36. byteokban tárolja a játék.
Ha mindenből 0-át szeretnénk akkor
00-ázzuk végig. A határt
az értékek között elől
és hátul is egyaránt egy 00
01 mutatja. Ennek kell kezdeni és zárni
a sort, ha ezt megbolygatjuk, lenullázzuk, akkor
nem gyárthatjuk az egységet. Ezek a 23-24
és a 37-38-as byteoknál vannak.
Ezen kis editálás
teljesen saját gyártmány, a pénzes
balhé viszont nem az én művem. Nem
mondom, hogy csak én jöhettem rá
erre a nem túl nehéz save editálásra,
de én vagyok az első, aki ezt az információt
megosztja a neten. Ennek örömére a
cheat programba is felraktam ezt.
|